Times Square
Assalamualaikum
Batrisya,Azzyati and me went to Times Square that day.We wanna buy shoes.Actually I was having conflict with Faiz a few days before that day.Well,biasa la..langit tak selalu cerah kan? But like always we never had an arguement for a long days. *can't tell bout the conflictAnd the day I went to TS..I called him.He was at home at that time.Me : Are you still at home ?He : Yes. And you ?Me : Somewhere in TS.He : For what ?Me : Just buying some shoes.Taknak datang sini ke ?He : Boleh je..Me : you serious ?He : yup.I'm going back to campus by the way.Me : tak susahkan ke ?He : No lah.. I'll go kay? Me : okay..After a few hours...I waited..no call.no message..hmmm maybe he just kidding when he said he wanna come.Come for me from his house ? What a trouble ! I was dreaming ! He wouldn't trouble himself for me! I should know it. T.T Batrisya left me with Azyyati in the shop.After that she came and bring Faiz with her.He came to me and said."I tried to call you but I can't reach you" I quickly look at my phone .Owh..no signal..katanye lagi.."so, I called Bat to find you guys.. " Lepas tu Bat cakap kat Faiz "boleh tak teman nad pegi cari kasut yang dia nak ? Saya dengan Azy nak pegi beli barang kejap..Nantikan tak sempat pulak nak beli kasut nad.." I was like .
" bat! me and him ? Just the two of us ?? in this place ? I'm still new here ! Don't leave me !
argghhh Don't leave me ! "
Dah dah.Over lah pulak. hehe.Actually I was like
"Ishh Bat ni saje je nak aku jalan berdua dengan dia.."
Then dia teman la aku pegi cari kasut.Lama gak la.Nak kata aku ni cerewet,tak sangat la kot tapi aku ni susah sikit nak berkenan dengan something tu unless it really awesome ! haha.. nasib kau lah nak teman sangat..hahahaha *gelak jahat Dia pulak membebel gak la sebab yang tu taknak yang ni tak sesuai.Biasa la laki.Tapi beza nye takde la dia potpetpotpet sampai sakit telinga.What he did was helping me to find the suitable one.Sampaikan dia pulak yang terlebih rajin memilih and aku jalan je and tunggu dia tunjukkan satu persatu.haha.Last sekali aku beli yang dia pilih.Not bad la.And I like it.Ni first time kot kawan pilihkan kasut untuk aku.*kawan lelaki la..(ye masih lagi sekadar kawan)
 |
| ingat time nih ? HAHA |
P/S : masih sanggup nak teman kite beli kasut ke awak ?? HAHA.
anytimeeee....boleh je..=D
ReplyDeletehaha.. XD
ReplyDelete