Sunday, 20 November 2011

English Fair



Our campus held an english fair for a day. So, our english class need to sell something as this fair is objectively untuk melatih student2 jadi usahawan la kot.We have no idea of what we should sell.Finally I give a suggestion to sell brooches.Actually its my auntie's.I help her to sell it since I found the brooches unsold at her home.So, daripada membazir baek jual je kan. Dapat gak duit.. ye dak??
setelah beberapa hari maka tiba lah hari yang dinanti2. *duhhh skema !
One big table with only 4 chairs ? We got more than 10 students in the class.So,jaga lah booth ikut shift.But, I surely kena stay from start till the end kan sebab the stuff is considered mine.All my classmate went to visit other booths and buy something like food ,,keychain,,etc.etc.etc..Tapi kan..Faiz kan. dia pon stay gak situ tak pi mane2. Geng2 dia dah beratus kali lalu kat booth kitorang.Actually,, before that days. i used to say..
"teman kite jaga booth tu k?"
"taknak la.nak jaga jap je. pastu blah.HAHA"
"okayy.takpe.at least kite dah boleh taw sape kawan and sape takk :P "
"HAHA. alaaaa Faiz stay la.. k?"
"okay. let see "
Tapi bosan gile kot lama2 kat booth tu.Cam best je tengok orang len jalan2.So,aku ajak la faiz g tengok2 booth lain.My other friends take over the booth.Sekejap je lah kitorang gi jalan2 usha2 booth lain .Nahh aku beli keychain warna pink untuk dia! haha.sebagai penghargaan tolong jaga booth.Orang lain pon jaga jugakk tapi takkan nak bagi sume kan?? botakk la! So, u better take care of that keychain because not all ppl get it :PP ngee~~
 Then,,i got arabic class at 1pm till 2pm or 3pm eh? lupe sudaa. hee. Tapi memang ada kelas la.Faiz and me tak sekelas bahasa arab je.Yang lain semua sekelas.His arabic class was cancelled.So,I asked for his help to take care of the booth then I'll come back after my class.He really stay there.This means that he is the only one who stay there from start till the end.Bagus takk? Memang boleh buat laki lah kan? *Ishh gatai!

3 comments: