Not always but usually I walk with Ikhmal to go back to hostels since our hostels are next to each other.And since Ikhmal is my classmate too.One day I got a message again from Faiz.
"balik ngan ikhmal.." Aku reply la.Yela kalo nak balik ngan Faiz tak boleh la sebab Faiz kan selalu dgn geng2 faiz je.Taw ape dia cakap? Okay esok dia nak teman aku jalan balik hostel.Dia tak ikut geng dia. So, the next day he really wait for me after class.Then we walk together sampai la depan hostel aku.So,pastu dia terpaksa la jalan jauh untuk balik hostel dia. Then after that day,selalu lah dia teman aku balik hostel.sweet kan? HEHE..
P/s :Penah sekali tgok abg lari2 dalam hujan pas anta syg balik.. ingat tak?? I will never forget :)
P/s : jelous ke I jalan ngan ikhmal :P
sikit pn xlaaaaaa....hahahahahahaha
ReplyDeletelalalala~~~ buat2 x denga :P ye lah sgttt tak jelez !
ReplyDelete