This is the first time we meet outside the class. I asked him to join my study group. At first,he refused to come but then he came with his friend.Actually , it was very awkward.I pretend to study with my other friends.Aku dah suruh dia datang tapi pastu buat2 cam dia x wujud .what a bad ! actually,,time tu aku pikir dia je. takk senang duduk kot .HAHA.pikir camne nak mulakan perbualan but I'm a bit shy to talk with him.LOL nape bukan dia je yang tegur aku dulu ?? why me ? err sebab kawan2 aku ramai kot and tuan rumah ajak datang kena la tuan rumah tegur dulu kan. okay2. finally I found the strength to go and sit In front of him.He didn't even look at me.I know he felt the same as me.Shy-shy-cat !heh?! Then I started the conversation.I asked if there is any problem with the subject.He showed me the questions that he didn't understand.Okay.konon-kononnye aku nih bijak sangat . maka cube lah aku explain kat dia.explain punye explain..grrrr dye tak paham. okay takpe. explain lagi.tetiba dia tanya
'kenape camni?'
'nape bukan camni?'
'camne boleh jadi camni?'
'asal yang nih tak macam nih?'
huihhh banyak pulak soalan.and then ..then..then...aku jawab..
'aah.. pelik kn? entah la..'
sebenarnya aku pon tak paham soalan tuh ! my other friend already taught me.i thought i understand but i realized after Faiz asked me.. kefahaman aku tuh tak cukup.. HAHA. Malu siot time tuh. Sumpah taktau mane nak sorok muka.Awal2 bukan main lagi tunjuk pandai. Dah dah. tak mau cite dah ! malu malu malu ! :P
P/s : jgn gelak la abg oii... =='
TENGAH GELAK GULING2 nihhhh.... HAHAHA... lawak laaaa ingat blk
ReplyDeletesuke la dpt gelakkan kite ea.. :(
ReplyDeletehehe xdela.. tp siyes malu kot..da la first meeting.. haha