We meet at LB again to study together.But this time only the two of us.Study..study..study..Pastu dia mintak nak tengok nota ape entah (nyanyuk sudaa).I said "you can get it from my file".So, he searched for it..search..search..searching...pehh tak jumpa!
"Mane hang letak ni? ni mesti hilang lagi ni."
HEHE. that's me ! I always lost my notes ,my papers even they are in my own files.
Always lost that and this. easy word ---> I'm a messy girl !
But he could accept me the way I am and bear with my messyness..*touching dear .sobs.
me : Tapi kan paper tuh ade laaa.I konfem ade. cuba cari betol2.Meh sini nak cari !
he : Okay kalau takde belanja I roti impit ( hotdog dalam roti)
me : Fine! kalau ade , belanja I ayam celup tepung kat pasar malam tu *pantang dicabar okayy
he : okay deal !
Haa bersungguh la hamba nih mencarinye and yesss finally found it !
weeeee *jerit cam angrybird
dapat ayam !
moral of the story : -terima lah si dia dgn seadanye *sengal punye moral
-betting is not good ! *kitorang takpe sebab dia memang niat nak belanja pon.kan abg kan?? hee *ye lah tuu
p/s : tq for the ayam panas panas sedaaaappppp c(:

kalah plak time tuh...haihhh
ReplyDeleteHAHA . it was my luck !
ReplyDeletewow! untung dia..
ReplyDeletehehehe~
LOL...nasib baik jee.. ^^
ReplyDeletesedapnye aym..nak sket..ehe~
ReplyDeleteHAHA.nnti kalo sy menang Betting lg sy share k.. HAHA
ReplyDeletesame la kite, quite a messy girl. hehe :)
ReplyDeletetp sy lg messy kot.. HAHA ..
ReplyDeletesweetnya...hik2, pastu dpt plak mkn aym..
ReplyDeletehaha..sape yg sweet ? sy atau dia ?? haha
ReplyDeleteroti impit lagi besh la.. hahahah~
ReplyDeletemintak bebanyak lain kali ea?
;)
miss ferrari : memang :) tp masa tu ayam tuh jauh nak kene g beli.roti tuh ade dalam campus tuh je,,haha
ReplyDeletehaha,, botak la kpale dia nak beli byk2 !
ReplyDelete